Kamek Isz Bha

Monday 23 May 2011

**Pengalaman**

**As salam wbt...hello3, bowink da jak jengok fb...now, tgn aku terasa nk post something...
**haaaa...kali tok, aku mok cita psl pengalaman aku...hehehe...
**pengalaman apa??? pengalaman aku xcident...isk3...sggh menyayat hati...hehehe cewahhhh!!!


**Kejadian ya blaku pada 04/09/2010-tyme ya posa...n bbpa hari gk nk raya n aku mok blit kpg...tyme ya aku nok drive keta(msh fresh gik,lesen P lom smpy sbln pun)hehe...ada sm lam keta tyme ya,housemate ku ckin,aisyah n suzy...


**ya lah kata owg, malang xbbau...kentut bok bau...hehehe


**ok2, blt ngn kejadian ya tek...lokasinya dkt bulatan STADIUM NEGERI,KUCHING...lam kol 2-3 ptg camya lah...gkpun masa ya, otw blit dr airport anta adik angkat kwnku...suma owg tyme ya tgh suq blit kpg kan? hehe tp mekowg tek, cuti aher...otw nk blit umh dr airport pn, kmkowg blh sesat...yalah pjlnn makin jaoh...hehe biasalah bkn local kuch pn nk? hahaha alasan!!! hehe mdhnya tek xtauk jln, pdhal kmkowg tek slh jln...hehe


**tgh suq2 drive n tetak2 mekowg lam keta tek, alu lah kjadian nok xdiingini blaku...bkn maen gik aku suq, cz tyme ku lalu jln ya, mmg xda keta bha...siap teriak gik pdh "waaa, jln ini saya yg pnya" hahaha...nahhhh padahnya...papppp...keta knk lantak dari blkg...yyyy???? sbb tyme nk kuar dr bulatan ya, aku benti n brk keta lain lalu...dah keta xda, bila msk GEAR 1, tiba2 keta ku mati then mok start blit, bok jln ckit, dah knk lantak dr blkg...apa lagik beliang ati mekowg...nok plg lawak hp Blackberry suzy tyme ya pelanting ke blkg...bz nya crik hp nya dlk...hehehe...kuat juak hentakan ya...ish3...keta BMW gk langgar ya...haiiii...ko ada? hehehe...


**sak2 keta abg BMW ya xdapa2...cuma skres ckit jak kat plat num nya...huhu...nsb juak xda keta laen kat cya...mun x? coi3x...


**keta tyme ya pun dah kat tgh2 jeraya...bayangkan...aku tlmpau neves tyme ya...nok mampu kuar dr mulutku:
me: sya, camney tok sya? (muka neves, mok ngis)haha
suzy: isz, drive keta g tepi lok...
sya:tjaga dr tdo...(???) blurrr
ckin: blur???

**masing2 tercengang...aku mmg neves la,xtauk nk polah apa...sbb aku nok drive,dhla keta owg...adoi2...nsb owg nok langgar bkn aku...

**abg BMW ya pun mtk lesen aku n tyk mcm ney mok settle...after discussion ngn bpk kwn aku tek...nya pun brk contact num nya n nya mok ato keta ya,tp byr half2...sbb xjuak slh nya, n xjuak slh aku nk? nsb juak abg BMW ya bait n dpt drondeng...tp ada rahsia dsblik byrn ya(hehe) xboleh pdh...hanya kami ber4 jer tau...keh3 jd...mekowg pun settle n now keta SLK(Small Little Kancil) ya dah kembali spt biasa...hehe alhamdulillah...

**jd moral of the story, pandu cermat, jiwa selamat...
pesanan dr : Isz...hehe

Kemek bontotnya...hehe

Gmbrn tepi...
**Ya jak lah utk kali tok...bye!


2 comments: